Posted by : admin Wednesday, August 28, 2013


Kesian Fasha Sanda ni kan? Dah jatuh ditimpa tangga, tapi dia bukan terjatuh tetapi memang sengaja menjatuhkan diri sendiri, betul tak? Mungkin itulah penangan orang yang teraniaya ketika sedang mengandung. Orang teraniaya nikan doanya dimakbulkan cepat. Iyalah, Fasha tidak mengaku mempunyai hubungan dengan bekas suami Nora Danish dan sekarang nah kau ambil penangan bala bertimpa-timpa.

Kali ini, Fasha tidak lagi boleh berlakon menangis untuk menagih hati peminat. Dah tak laku orang kata. Sayang sekali, Fasha yang dulu popular bagai nak gila semakin jatuh dan jatuh ke lubang tahi buatannya sendiri.

Yang terbaru keluar di akhbar hari ini, Qabil ya Qabil orang yang sepatutnya bakal mengahwini Fasha seperti yang digembar-gemburkan Fasha sebelum ini akhirnya mengeluarkan kata-kata yang boleh membuat Fasha Sanda menjadi semakin tidak tentu arah. Mana taknya, sebelum ini bagaikan satu majlis hebat yang bakal berlangsung apabila Fasha mengumumkan tarikh perkahwinannya, sambil menunjuk-nunjuk rahsia cincin yang berbentuk seperti cincin gula-gula itu.

Antara yang dipetik dari kenyataan Qabil ialah


Ada sebab mengapa saya tak jadi berkahwin dengannya. Memang kami ada perancangan (untuk berkahwin) sebelum ini, tapi semuanya tak menjadi kenyataan.
saya ingin jelaskan kami sudah tidak bersama lagi. Kenapa saya buat keputusan ini, saya tidak dapat jelaskan dan yakin Fasha sendiri tahu mengapa hubungan kami tak kekal.
Saya sudah tidak behubung dengannya sejak dua bulan lalu. Semua dapat melihat apa yang berlaku pada majlis itu. Kalau sesiapa bertanyakan hubungan saya dengannya selepas ini, saya boleh katakan kami sekadar kawan dan ia tidak lebih daripada itu

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -