Posted by : admin Saturday, June 8, 2013


Giliran Angelyn Lim dan rakan hina Yang di-Pertuan Agong - Selepas kenyataan dianggap menghina dipostkan oleh Melissa Gooi di akaun Facebooknya sehingga menyebabkan beliau ditangkap pihak polis beberapa hari lepas, kini giliran Angelyn Lim pula mengikut jejakanya apabila turut menulis kenyataan seolah-olah menghina kedaulatan Yang di-Pertuan Agong di akaun Facebook miliknya pada 6 Mei lalu.

"Is anyone can tell me what is AGONG? AGONG is for what?" - Itulah bunyi kenyataan Angelyn Lim yang agak pedas dan sengaja merendahkan kebesaran Yang di-Pertuan Agong Malaysia. Kenyataan Angelyn Lim itu telah mendapat respon positif dari beberapa rakannya. Salah seorang pengomen kenyataan Angelyn Lim iaitu Soo Yeap dilihat amat kurang ajar apabila meninggalkan komen paling biadap, berbunyi "fuck his wife" selepas diterjemahkan ke dalam bahasa inggeris.


Selain komen biadap Soo Yeap, terdapat juga beberapa komen lain yang korang boleh baca di atas. Korang nilai sendiri kematangan komen-komen yang ditinggalkan pada kenyataan Angelyn Lim. Adakah ianya benar-benar menghina atau tidak?


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -