Posted by : admin Friday, September 6, 2013

Menurut saksi, insiden tersebut berlaku pada waktu pagi 1 September yang lepas.

Foto berkenaan menyaksikan sepasang pasangan muda dalam keadaan separuh bogel sedang melakukan hubungan seks ditempat duduk belakang teksi berkenaan. Ianya amat jelas dan boleh dilihat oleh pemandu-pemandu kenderaan yang lain.

Wanita berkenaan dilihat duduk di atas riba lelaki berkenaan dan mencium pasangannya dengan agresif. Saksi juga mendakwa tubuh wanita berkenaan dalam keadaan naik dan turun.

�Pada awalnya saya fikir mereka sedang bergurau, jadi saya fikirkan tak perlu untuk saya mengambil gambar. Tetapi, selang beberapa saat, keadaan menjadi semakin �panas�.

�Wajah pemandu teksi itu pucat seperti nampak hantu. Saya dapat bayangkan jika saya berada di lori sebelah teksi tersebut, pastinya dapat merakam aksi mereka dengan lebih jelas,� jelas saksi berkenaan.

Sumber

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -