Posted by : admin Sunday, October 23, 2016

Pada: Isnin, 24 Oktober 2016
Ahmad Shahir, Erra Fazira, Gossip Artis, Kekasih Artis, Pelakon, Penyanyi,
Sebelum ini Erra Fazira pernah mengeluarkan kenyataan yang beliau enggan dikaitkan dengan Shahir lagi. Disebabkan kenyataan itu, ramai yang menggangap hubungan antara mereka mempunyai masalah.

Enggan perkara disalahartikan, Erra telah tampil mengatakan hubungannya dengan Shahir Zawawi itu masih baik dan tidak mempunyai masalah.

Dek kerana salah faham tersebut, kata Erra, Shahir mengambil keputusan untuk bertemu dengannya di Kuala Lumpur setelah setahun lebih mereka berhubung melalui kirim WhatsApp dan beberapa aplikasi lain lagi.

"Sebenarnya saya dan Shahir agak terkejut bila cerita jangan kaitkan lagi diri saya dengannya keluar. Memang saya ada beri kenyataan itu tetapi ia tidak bermaksud yang hubungan kami bermasalah.

"Maksudnya, saya enggan lagi kisah cinta ini diperbesarkan. Hakikatnya, hubungan saya dengan Shahir okey saja,

"Di sebalik salah faham tersebut ada juga hikmahnya. Setelah setahun lebih tak berjumpa, Shahir datang ke Kuala Lumpur berjumpa dengan saya untuk selesaikan salah faham tersebut," jelas Erra mengenai suri hatinya yang kini berada di Perak bagi menguruskan perniagaannya.

Tag : Ahmad Shahir , Erra Fazira , Gossip Artis , Kekasih Artis , Pelakon , Penyanyi

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -