Posted by : admin Monday, October 17, 2016

Pada: Selasa, 18 Oktober 2016
Adik Beradik, Berita Artis, Penyanyi, Perkahwinan Artis, Siti Nurhaliza, Siti Saida,
Saida Tarudin yang juga kakak kepada Datuk Siti Nurhaliza selamat melangsungkan majlis pernikahan dengan lelaki pilihannya, Hafiizh Che Mat (Apit) beberapa minggu lalu.

Siti memetik portal MediaHiburan berkata, dia berharap agar abang iparnya dapat menjaga kakaknya dengan baik.

"Buat abang ipar saya Apit, jaga kakak saya baik-baik dan bimbing kakak saya menjadi isteri yang solehah dan Apit juga menjadi suami yang soleh.

"Semoga rumah tangga bahagia hingga ke akhir hayat, InsyaAllah itu doa saya. Buat kakak saya selamat pengantin baru dan bahagia dengan pilihannya. Saya happy kalau kakak happy," ujarnya.

Tag : Adik Beradik , Berita Artis , Penyanyi , Perkahwinan Artis , Siti Nurhaliza , Siti Saida

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -