Posted by : admin Tuesday, October 18, 2016

Pada: Selasa, 18 Oktober 2016
Amy Search, Anak Artis, Berita Artis, Nabila Huda, Pelakon, Teater Muzikal,
Amy Search memberitahu dia menerima tawaran berlakon dalam pementasan teater muzikal Mak Cun D'Walei (bakal dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya bermula 4 hingga 13 November depan) kerana mengagumi bakat lakonan anaknya, aktres Nabila Huda.

Amy berkata, walaupun ini adalah kali pertama dia terlibat dalam sebuah pementasan teater namun dia ingin mencabar dirinya dalam menjadi sebaik anaknya itu.

"Pada awalnya apabila mendapat tawaran ini saya tertanya-tanya juga adakah saya boleh melakukannya kerana tidak pernah berlakon teater.

"Tetapi apabila mengenangkan anak saya yang menyerlah dalam bidang lakonan dan teater saya ingin jadi sepertinya.

"Menerusi percubaan pertama ini saya ingin lihat sama ada boleh jadi sebaik Nabila," katanya kepada mStar Online.

Tag : Amy Search , Anak Artis , Berita Artis , Nabila Huda , Pelakon , Teater Muzikal

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -