Posted by : admin Thursday, October 20, 2016

Pada: Khamis, 20 Oktober 2016
Berita Artis, Elly Mazlein, Penyanyi, Perceraian Artis, Pergaduhan,
Elly Mazlein berkata dia menerima semua dakwaan dalam akuan bersumpah bekas suaminya pengarah drama Azmi Hatta termasuklah tuduhan kononnya dia melakukan kekerasan dan bersikap terlalu cemburu sepanjang tempoh mereka berkahwin.

Elly enggan melayan lagi perkara berkenaan yang hanya menganggu fokus terhadap pertandingan nyanyian Gegar Vaganza 3 yang disertainya.

"Sekarang ini yang jahat semua saya, yang tendang terajang, yang busuk semua saya. Tidak apalah saya terima sahaja apa yang dia tuduh kepada saya itu.

"Saya tahu tentang akuan sumpah 'istikharah cinta' setebal 20 helai itu yang boleh dijadikan skrip drama. Biarlah apa dia mahu kata, dia sahaja yang baik dan mulia dalam dunia ini," ujarnya kepada mStar Online

Tag : Berita Artis , Elly Mazlein , Penyanyi , Perceraian Artis , Pergaduhan

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -