Posted by : admin Wednesday, November 23, 2016

Lembaga Kemajuan Bintulu mempelawa pemohon warganegara Malaysia yang bermastautin di Sarawak dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan, dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan untuk jawatan seperti berikut:-



Jawatan:-


1. PEMBANTU PENILAIAN W19


2. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) W19


3. PEMBANTU KESIHATAN AWAM U19


4. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/ OPERASI) N19


5. PEMBANTU KEMAHIRAN H19


6. PEMANDU KENDERAAN H11


Perhatian:

Permohonan mestilah dibuat melalui Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Sarawak (SPANS). Rujuk link yang admin sediakan di bawah. Permohonan yang lengkap sahaja akan diproses.

Pemohon yang telah mendaftar dan memohon jawatan yang disenaraikan tidak perlu lagi memohon semula sekiranya tempoh permohonan masih sah.

Pemohon yang telah mendaftar tetapi tidak memohon jawatan kosong yang disenaraikan boleh mengemaskini permohonan jawatan melalui akaun e-recruitment masing-masing. Bagi mereka yang belum mendaftar dan berminat memohon jawatan kosong yang diiklankan, perlu terlebih dahulu mengemukakan pendaftaran yang lengkap secara atas talian melalui laman web ini.


Tarikh tutup permohonan pada  30 November 2016



About Us

The Bintulu Developmment Authority(BDA) was formed following the discovery of huge reserves of natural gas and oil offshore Bintulu. The development of this huge reserves warranted a central body that not only coordinates the development projects but can also implement projects on its own. Hence, on July 8, 1978, the BDA was created to undertake these roles. 

Under the BDA Ordinance 1978, the BDA was established to serve as the government agency to take charge of physical planning and development in Bintulu Division of Sarawak. BDA's designated area covers the whole of Bintulu Division with a total area of 12,515 sq. km including 5 km offshore. It consists of two districts: Bintulu District and Tatau District.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -