Posted by : admin Wednesday, June 12, 2013


Shaheizy Sam dan Fazura kantoi berpegang tangan di Shopping Complex - Admin cukup terkejut hari ini apabila blogger terkenal, beautifulnara telah menulis satu entri berkenaan Shaheizy Sam dan Nur Fazura yang dikatakan kantoi berpegangan tangan di Shopping Complex oleh orang ramai. Benarkah dua selebriti hebat tempatan kini sedang hangat bercinta? Itu admin tidak pasti namun manakan pokok akan bergoyang kalau tiada angin? 


Menurut orang ramai, mereka pernah melihat Shaheizy Sam dan Fazura di pusat membeli belah dan berjalan berpegangan tangan. Bukan setakat sekali dua, tetapi beberapa kali juga pasangan ini dilihat di khalayak ramai makan bersama dan mempamerkan aksi dan melihat antara satu sama lain seperti pasangan bercinta.


Apapun, admin yakin dua pasangan sejoli ini memang sedang dilamun cinta memandangkan kedua-dua mereka kini sedang bergandingan dalam drama Kisah Cinta yang sedang bersiaran melalui slot Lestary TV3. Selain itu, kedua-dua pelakon ini juga turut digandingkan dalam filem Manisnya Cinta Di Cappadoccia yang diarahkan oleh Bernard Chauly, menjalani penggambaran di Turki dan dijangka akan berada di pawagam sekitar tahun 2014.




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -