Posted by : admin Saturday, October 29, 2016

Pada: Ahad, 30 Oktober 2016
Anak Artis, Berita Artis, Bersalin, Pelakon, Pengacara TV, Raja Farah,
Raja Farah yang selamat melahirkan anak beberapa bulan lalu mengakui yang dia tidak kisah bila ada orang mengata mengenai bentuk badannya yang meningkat selepas bersalin.

�Saya tak mahu menjadikan soal berat badan selepas hamil sebagai masalah yang boleh membuatkan diri menjadi runsing dan tertekan. Namun, bukanlah bermakna saya tidak memikirkan soal diet atau mahu mendapatkan berat badan sebelum hamil�

�Malah, jika diikutkan, saya tidak pernah mencapai berat badan ideal sebelum hamil. Sebelum hamil, berat badan saya adalah 66 kg. Namun, saya perhatikan, selepas bersalin, berat badan saya mula menurun. Kali terakhir ditimbang adalah 73 kilogram,� kongsinya kepada BH Online.

Tag : Anak Artis , Berita Artis , Bersalin , Pelakon , Pengacara TV , Raja Farah

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Berita Hangat dan Sensasi Terbaru -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -